25 lipca 2012

BLOG

Pierwszą notkę na blogu (jeszcze starym) opublikowałam dokładnie
1 września 2008 r. Była to "MODLITWA".
Pamiętam, że kilka dni przed publikacją dostosowywałam bloga do swoich potrzeb. Ustawiałam wygląd, tło, obraz główny, tak, aby blog był jak najbardziej mój.
Dlaczego go założyłam? :-) Jeden z motywów był naiwny i prosty. Wręcz infantylny. Pamiętam, że w tamtym czasie głośno było o Dodzie i jej blogu. Pomyślałam, że skoro ona może pisać bloga to ja tym bardziej... :-)
Poza tym bardzo lubiłam pisać.
Tak więc zaczęłam pisać notki, posty. Przede wszystkim dla siebie. Szczerze mówiąc, nie przypuszczałam, że ktoś oprócz mnie będzie chciał je czytać. Kiedy pojawiły się pierwsze komentarze, bardzo się dziwiłam.
Pisałam dalej. Mój blog stawał się coraz bardziej osobisty.
Teraz jest intymny.
Już nie piszę wyłącznie dla siebie. Piszę dla NIEGO. Dla Ukochanego.
Może to kogoś dziwić, że piszę tak a nie inaczej.
Jednak mało obchodzi mnie co sobie ktoś o tym pomyśli. Piszę i będę pisać dalej.
Dopóki ON mi na to pozwoli.

2 komentarze:

  1. Tę intymność widać jak na dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Monika, chciałabym mieć takiego Ukochanego jak Twój...niby nic mi nie brakuje mam dom, rodziców, jednak tęsknię za Nim...

    OdpowiedzUsuń