15 listopada 2012

KRÓLESTWO

"Oto bowiem królestwo Boże pośród was jest" (Łk 17,21).
W moim, poznańskim, wydaniu Pisma Św. jest napisane, że królestwo Boże "jest w was". Jezus mówi to co prawda do faryzeuszy, ale przecież każdy z nas czasem nim jest. Obłudnym i pokazującym się, 'żeby ludzie nas widzieli. Tak więc Jezus mówi też o nas. I do nas. Do mnie. Mówi, że pośród mnie i we mnie jest Boże królestwo. Jego królestwo. Królestwo miłości, radości i pokoju. We mnie. W moim sercu jest królestwo Boga. On tu króluje. Sprawiedliwie i miłosiernie. I nie muszę szukać gdzie indziej. W świecie gdzie króluje bóg kompromisu, tolerancji dla różnego rodzaju wynaturzeń i dziwactw, gdzie króluje tzw. święty Spokój. We mnie króluje Chrystus zmartwychwstały! Cichy i pokorny. Żeby Go usłyszeć trzeba wsłuchać się w siebie. On mówi do serca. Ostatnio często Go słyszę, wśród bezsennych nocy. Kiedy staram się Mu ofiarowywać mój krzyż, cierpienie. On daje mi Siebie. I czyni szczęśliwą. Mój Król. Mój Ukochany!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz