7 lipca 2012

ODPOCZYNEK

Dziś odpoczywam. Tzn nie maluję. Czytam, jeżdżę sobie po podwórku, rano, dopóki nie jest za gorąco.
Lubię przebywać na dworze. Obserwować przyrodę. Kwiaty, ptaki, malutkie jaszczurki wygrzewające się w promieniach słońca. Staram się je nie spłoszyć. Mają piękny, zielonkawo srebrzysty kolor. A wczoraj widziałam konika polnego. Niestety, wystraszył się mnie i uciekł. Schował się w trawie.
Lubię też obserwować niebo. Chmury. Patrzeć w słońce (ale nie za długo)...
Albo po prostu siedzieć i rozmyślać. O tym jaki piękny jest świat i jak piękny musi być TEN, Który go stworzył. Jak potężny i wspaniały.
BÓG!

3 komentarze:

  1. Piękne jest również to , że potrafisz zaobserwować piękno świata : )
    Zapraszam
    do mnie : powolaniezakonne-swieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Moniko ! Chciałam Ci z serca podziękować ! Kiedyś na blogu ks Delurskiego poleciłaś książkę "Pójdź,bądź moim światłem". Dopiero teraz z pomocą spowiednika udało mi się ją zdobyć. Jest piękna!!! Niesamowita!!! Bardzo, bardzo Ci dziękuję :)
    p.s. Powiem Ci też "na ucho" że zawdzięczam Ci o wiele więcej. Czytam Twoje komentarze u ks Delurskiego i uczę się od Ciebie :) Pozdrawiam cieplutko- chociaż w te upały to może nie:). Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Elu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń